Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Николай Нанков: 2 месеца бяха нужни на някои медии да се усъмнят в обявения от АПИ търг за пътни ремонти

Мрежата

Николай Нанков: 2 месеца бяха нужни на някои медии да се усъмнят в обявения от АПИ търг за пътни ремонти

Николай Нанков: 2 месеца бяха нужни на някои медии да се усъмнят в обявения от АПИ търг за пътни ремонти - Tribune.bg
Снимка:

От профила във Фейсбук на Николай Нанков – депутат от ГЕРБ-СДС

Два месеца. Почти толкова след нашите предупреждения бяха нужни на някои медии да се усъмнят в обявения от АПИ търг за рамкови споразумения за пътни ремонти. И то го правят опипом, с “половин уста” - изтъкват се и предимствата, ама имало опасност, концентрация в няколко фирми…

Понеже съм позитивен човек, няма да си помисля, че внимателният тон е защото шефът на АПИ е от ПП. Ееех, ако не беше, как ли щеше да бъде представена темата, а?!

P.S. Всъщност не говорим за търг за над 2 млрд. лв., а за потенциално над 8 млрд. лв. Пускам скрийншот на постовете ми от 22 и 24 октомври - изчисленията във втория може пък и да са в помощ на медиите


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети